1. RETURNARE
Bunurile nu pot prezenta urme de utilizare. Puteți returna bunurile achiziționate în termen de 14 zile de la data primirii expedierii de la noi. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să ne informați în termen de 14 zile de la data primirii coletului. Dacă nu doriți să utilizați modelul nostru de formular de retragere (disponibil pentru descărcare mai jos), pur și simplu trimiteți-ne declarația dvs. fără ambiguitate într-o formă diferită. Cel mai bine ar fi să trimiteți declarația dvs., împreună cu bunurile returnate, la următoarea adresă:
Departamentul de retur:
stradă Powstańców 9A 44-193 Knurów, Polonia
De asemenea, puteți trimite declarația la adresa noastră de e-mail.
Vom rambursa fondurile nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii Consumatorului din contract și toate documentele necesare. Rambursările sunt adesea mai rapide. În acest caz, banii pot apărea în contul dvs. în câteva zile. Putem reține rambursarea dacă lipsesc toate articolele necesare care fac obiectul retragerii.
Contactați departamentul:
shop@24bb-shop.ro
2. SCHIMB
Puteți schimba bunurile nefolosite în termen de 14 zile de la primirea expedierii. Schimbul de bunuri presupune returnarea produselor in conformitate cu procedura de retragere dintr-un contract la distanta, care este descrisa mai sus (punctul 1. RETURNARE) si retransmiterea unei noi comenzi.
Este mult mai rapid decât schimbul standard de bunuri!
3. COSTURI DE SCHIMB ȘI RETURNARE
La returnarea și schimbarea mărfurilor, vă vom rambursa costul bunurilor în sine, dar și costul livrării comenzii inițiale către dvs. (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea dvs. a unei metode de livrare, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de S.U.A). Vă rugăm să rețineți că costul de transport va fi rambursat numai dacă întreaga comandă este returnată (nu veți primi o rambursare pentru transportul inițial dacă returnați doar o parte a comenzii). Acoperiți singur costurile rămase de returnare și schimb. De asemenea, vă rugăm să rețineți că nu acceptăm coletele trimise către noi pe cheltuiala destinatarului. Vă vom rambursa banii folosind aceleași metode de plată pe care le-ați folosit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați fost de acord cu o soluție diferită. Una dintre modalitățile prin care vă putem rambursa banii este prin transfer în contul bancar pe care îl indicați în termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere, după primirea bunurilor returnate. Introduceți detaliile transferului bancar în formular. De asemenea, vă rugăm să rețineți că avem dreptul de a reține rambursarea până când primim toate articolele necesare care fac obiectul retragerii de la dvs. sau până când ne furnizați dovada trimiterii acesteia înapoi, în funcție de ceea ce se întâmplă mai întâi. Va rugam sa trimiteti marfa in ambalajul original (daca exista un astfel de produs).
Important!
Încercați să ne trimiteți bunurile returnate în ambalajul original (dacă există un astfel de produs), să-l împachetați și să-l protejați împotriva deteriorărilor care pot apărea în timpul transportului. Nu aplicați autocolante sau bandă adezivă direct pe cutia/ambalajul original. Vă rugăm să rețineți că nu acceptăm coletele trimise către noi prin ramburs la livrare.
4. PLÂNGERI
Puteți face o reclamație cu privire la orice produs pe care îl vindem în termen de 24 de luni de la data primirii mărfurilor de la noi. Reclamația se referă la defecte de fabricație și daune rezultate. Puteți descărca aplicația de mai jos.
Trimiteți-le nouă împreună cu bunurile reclamate și o fotocopie a dovezii de cumpărare la următoarea adresă:
Departamentul de reclamatii:
stradă Powstańców 9A 44-193 Knurów, Polonia
De asemenea, puteți trimite o scanare/fotografie a documentelor la adresa noastră de e-mail.
Reclamațiile sunt luate în considerare în termen de 14 zile de la data primirii bunurilor defecte și a tuturor documentelor necesare.
Condiția de acceptare a mărfurilor pentru reclamație este să le trimiți în stare bună - produsele trebuie să fie curate și uscate.
Vă rugăm să rețineți că nu acceptăm coletele trimise către noi prin ramburs la livrare.
Reclamațiile NU sunt supuse daunelor cauzate de selecția incorectă, ca urmare a utilizării produsului contrar scopului prevăzut, a utilizării naturale și a uzurii produsului, din cauza deteriorării mecanice, a daunelor rezultate din lipsa de îngrijire și întreținere a produsului, rezultând din aprofundarea conștientă cauzată de utilizarea ulterioară a produsului.
Contactați departamentul:
shop@24bb-shop.ro