Reglementări

§ 1. Definiţii

  1. Statut- prezentul Regulament, prin care se precizează regulile de încheiere a contractelor de vânzare la distanță prin intermediul Magazinului Online, regulile de executare a acestor contracte, drepturile și obligațiile părților la contractul de vânzare la distanță și regulile procedurii de reclamație. În sfera serviciilor prestate pe cale electronică, Regulamentele sunt reglementările prevăzute la art. 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice.

  2. Client- o persoană fizică cu capacitate juridică deplină, o persoană juridică sau o unitate organizatorică fără personalitate juridică, căreia legea îi acordă capacitate juridică, care încheie un Contract de vânzare la distanță cu Vânzătorul.

  3. Consumator- o persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu un antreprenor care nu are legătură directă cu activitatea sa de afaceri sau profesională.

  4. Antreprenor individual- o persoană fizică care încheie un Contract de vânzare la distanță direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că acesta nu are un caracter profesional pentru această persoană, rezultat în special din obiectul activității sale de afaceri, puse la dispoziție în baza prevederilor privind Registrul Central și Informații privind Activitatea Afacerilor.

  5. Antreprenor- o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizatorică care nu este persoană juridică, căreia îi este conferită capacitate juridică prin lege, care desfășoară activitate comercială sau profesională în nume propriu.

  6. Vânzător:
    BB-SHOP Sp. z o.o. NIP: 9691654185 REGON: 0001000540

  7. Adresa sediului vânzătorului:
    stradă Powstańców 9A, 44-193 Knurów.

  8. magazin de internet- website administrat de Vanzator, disponibil la urmatoarele adrese electronice: https://24bb-shop.ro, prin care Clientul poate obtine informatii despre Bunuri si disponibilitatea acestora si poate achizitiona Bunurile sau poate comanda prestarea unui serviciu.

  9. Contract de vanzare la distanta- contract de vanzare de Bunuri/acord de livrare a unui Serviciu Digital sau Continut Digital (daca este cazul), incheiat prin intermediul Magazinului Online.

  10. Marfa- obiect mobil pe care Clientul îl poate achiziționa în Magazinul Online.

  11. Serviciu digital- un serviciu care permite Consumatorului:

    1. producerea, prelucrarea, stocarea sau accesarea datelor în formă digitală;

    2. utilizarea în comun a datelor în formă digitală care au fost trimise sau create de către Consumator sau alți utilizatori ai acestui serviciu;

    3. alte forme de interacțiune folosind date.

  12. Conținut digital- date produse și livrate în formă digitală.

  13. Politica de confidențialitate și cookie-uri a Magazinului Online- un document care specifică reguli detaliate pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și utilizarea cookie-urilor. Politica de confidențialitate și cookie-uri constituie Anexa nr. 3 la Regulamente și este disponibilă la https://24bb-shop.ro/content/2-politica-de-confidenialitate

  14. Mediu durabil- înseamnă un material sau un instrument care permite Clientului sau Vânzătorului să stocheze informații care îi sunt adresate personal, într-un mod care să permită accesul la informații în viitor pentru o perioadă de timp adecvată scopurilor pentru care aceste informații sunt servite și care permite reproducerea informațiilor stocate într-o formă neschimbată, în special e-mail.

  15. Formular electronic de comandă- Vanzatorul pune la dispozitie Cumparatorului o procedura electronica de comanda.

  16. Trimiterea comenzii- confirmarea comenzii de către Client făcând clic pe butonul „Comandă și plătește”, tratată ca depunerea de către Client a unei declarații de voință obligatorii de a încheia un Contract de Vânzare la Distanță cu Vânzătorul.

  17. Cont- un set de date stocate în Magazinul Online și în sistemul informatic al Vânzătorului privind un anumit Client și comenzile plasate de acesta și încheiate Acorduri de vânzare la distanță, folosindu-se de care Clientul poate plasa comenzi și, în timp util, poate anula sau edita și încheia Acorduri de vânzare la distanță.

  18. Opinie despre Bunuri individuale- ratinguri subiective acordate sub formă de stele de la 1 la 5.

  19. Operator de plată- Payu SA NIP 7792308495 KRS 000027439 REGON 300523444 ul. GRUNWALDZKA 186 60-166 POZNAŃ WIELKOPOLSKIE sau PayPal Polska Sp. z o. NIP 5252406419 REGON 141108225 KRS 0000289372 ul. EMILII PLATER 53/--- 00-113 WARSZAWA MAZOWIECKIE (în funcție de gateway-ul de plată selectat).

  20. Card– un card de plată emis în cadrul sistemelor Visa sau International sau Mastercard International, permis de reglementările acestor sisteme să execute tranzacții fără prezență fizică.

§ 2. Dispoziţii generale

  1. Tipuri și sfera serviciilor furnizate electronic:

    1. incheierea Contractelor de Vanzare Online - privind Bunurile vandute in Magazinul Online,

    2. reguli pentru înregistrarea și utilizarea Contului în Magazinul Online,

    3. adăugarea de opinii, comentarii și evaluări - clientul poate adăuga o opinie sau un comentariu la comanda sa,

    4. trimiterea de e-mailuri în care Vânzătorul confirmă primirea comenzii, posibila primire a plății, acceptarea comenzii pentru procesare.

  2. Utilizarea Magazinului Online este posibilă cu condiția ca sistemul informatic utilizat de Client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime:

    • Firefox

    • Chrome

    • Microsoft Edge

    1. Browsere de internet în versiunea curentă, de exemplu:

    2. orice program pentru vizualizarea fișierelor PDF.

  3. Conținutul postat pe site-ul Magazinului Online, inclusiv descrierile Bunurilor și prețurile, constituie o invitație la încheierea unui contract în sensul art. 71 din Codul civil.

  4. Vânzătorul pune la dispoziție aceste Regulamente și Anexe printr-un link de pe pagina principală înainte, în timpul și după încheierea Contractului de vânzare la distanță. Cumpărătorul îl poate descărca și imprima.

  5. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și datelor în legătură cu serviciile prestate, Magazinul Online ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate nivelului de securitate al serviciilor furnizate, în special măsuri de prevenire a obținerii și modificării persoanelor neautorizate. datele personale transmise pe internet.

§ 3. Comenzi

  1. Puteți plasa o comandă în Magazinul Online prin Contul dumneavoastră sau puteți alege opțiunea de cumpărare fără înregistrare, caz în care se creează un cont intern pe baza căruia Clientul își poate crea un Cont. Contul intern este menținut până când datele sunt șterse din sistem sau până când Contul este blocat.

  2. Achizitia se face prin completarea formularului de comanda electronica disponibil pe site-ul Magazinului Online. Mărfurile selectate sunt selectate prin adăugarea lor în coș. Formularul electronic de comandă specifică, printre altele: ce Bunuri, la ce pret si in ce cantitati doreste Clientul sa comande in locatia indicata de acesta. Clientul ia măsuri tehnice adecvate pe baza mesajelor afișate.

  3. După ce Clientul furnizează toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al comenzii plasate. Rezumatul comenzii va include informații privind: datele de identificare ale Vânzătorului, subiectul comenzii, prețul unitar și total al Bunurilor comandate, inclusiv costurile de livrare și alte costuri, dacă există, metoda de plată selectată, metoda de livrare selectată, timp de livrare si costuri.

  4. În cazul în care obiectul contractului este furnizarea de Conținut digital sau Servicii digitale care nu sunt înregistrate pe un suport tangibil sau servicii furnizate electronic sau de la distanță - Consumatorul își exprimă următorul consimțământ în căsuța de selectare suplimentară necesară pentru a plasa o comandă și situată pe Rețeaua electronică. formular de comandă: „Sunt de acord pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil sau pentru începerea prestării serviciului înainte de expirarea a 14 zile de la data încheierii contractului și iau la cunoștință pierderea dreptul de a se retrage din contract. Vânzătorul va confirma primirea celor de mai sus. consimțământul prin e-mail.

  5. Pentru a plasa o Comandă este necesar să furnizați datele personale marcate ca obligatorii în Formularul Electronic de Comandă, să acceptați conținutul Regulamentului, și să trimiteți comanda apăsând butonul „Comanda și plătește”.

    1. Clientul își poate modifica comanda folosind soluția tehnică disponibilă pe pagina Formular electronic de comandă și completând din nou întreaga cale de comandă. Ordinea se modifică prin plasarea uneia noi, care o înlocuiește pe cea plasată anterior. În mod alternativ, plata efectuată de Client este decontată cu o nouă comandă, iar în cazul unei plăți în exces, aceasta este returnată în contul bancar din care a fost efectuată plata.

    2. Clientul își poate anula comanda selectând opțiunea „anulare comandă” disponibilă pe pagina Formular electronic de comandă.

    1. Trimiterea Formularului de Comandă Electronic de către Client constituie o declarație obligatorie de voință pentru încheierea unui Contract de Vânzare la Distanță, în conformitate cu conținutul prezentului Regulament.

    2. Un contract de vânzare la distanță este tratat ca încheiat atunci când Vânzătorul acceptă Formularul de comandă electronic, care este confirmat prin afișarea Cumpărătorului a unui mesaj de confirmare a acceptării comenzii și furnizarea numărului acesteia.

    3. După încheierea Contractului de vânzare la distanță, Clientul primește o confirmare prin e-mail a comenzii plasate care conține: confirmarea acceptării comenzii și confirmarea finală a tuturor elementelor esențiale ale Comenzii și termenii și condițiile generale ale Contractului de vânzare la distanță încheiat (Regulamentul de Magazinul Online împreună cu Anexele nr. 1 și 2 , datele Vânzătorului, responsabilitatea Vânzătorului pentru calitatea serviciului, serviciile furnizate de Vânzător după vânzare și modalitatea și consecințele retragerii din contract. Instrucțiunile privind metoda și consecințele retragerii din contract sunt incluse în Anexa 1.

    4. Până când Vânzătorul începe procesarea comenzii:

    5. În cazul în care Clientul anulează comanda, Vânzătorul va rambursa plata primită în termen de 3 zile lucrătoare. Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată folosită de Client.

    6. Timpul de procesare a comenzii este de la 1 la 10 zile lucratoare de la data incheierii contractului.

§ 4. Plata

  1. Magazinul Online ofera optiunea de a efectua plati sub forma de plati anticipate, ramburs (cu plata in cont dupa livrare). Opțiunea de plată amânată este posibilă în situații convenite individual cu Vânzătorul.

  2. Plata mărfurilor se poate face în modul selectat la plasarea comenzii pe Formularul electronic de comandă.

  3. Metodele de plată disponibile în prezent sub formă de plăți anticipate în Magazinul online sunt disponibile la: https://24bb-shop.ro/content/1-livrare-si-plata

§ 5. Livrare

  1. Pe Formularul Electronic de Comandă, Clientul selectează modalitatea de livrare bifând selecția efectuată.

  2. În cazul în care Clientul nu reușește să colecteze Bunurile, rezultând returnarea Bunurilor către Vânzător, Vânzătorul se poate retrage din contractul de vânzare după ce a solicitat Clientului să execute contractul prin e-mailul furnizat în procesul de cumpărare. Retragerea din contract are loc prin transmiterea unei declarații către Client sub forma unui e-mail.

  3. In situatia indicata la pct. 2, Vanzatorul este obligat sa restituie imediat Clientului plata primita pentru Bunurile achizitionate de catre Client.

  4. Metodele de livrare disponibile în prezent în Magazinul Online sunt disponibile la https://24bb-shop.ro/content/1-livrare-si-plata

§ 6. Retragerea din contract

  1. Un consumator care a încheiat un Acord de vânzare la distanță se poate retrage din acesta fără a furniza un motiv în termen de 14 zile. În cazul retragerii dintr-un contract de vânzare la distanță, contractul se consideră neîncheiat.

  2. Dreptul de retragere din contract în condițiile prevăzute la paragrafele 6 și 7 din prezentul Regulament se aplică și întreprinzătorilor individuali. În măsura în care Consumatorul este menționat în paragrafele 6 și 7 din prezentele Regulamente, acesta înseamnă și un Antreprenor Individual.

  3. În cazul retragerii din contract, Consumatorul suportă doar costurile directe de returnare a Bunurilor.

  4. Declarația Consumatorului trebuie să exprime în mod clar voința sa de a se retrage din contract, în special Consumatorul poate, printre altele:

    1. retragerea din contract folosind formularul de retragere a contractului inclus in Anexa Nr.2 - trimiterea acestuia la adresa sediului Vanzatorului.

    2. retrageți-vă din contract trimițând un mesaj la adresa de e-mail a magazinului shop@24bb-shop.ro sau sunând la +48 602 424 442

  5. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți declarația înainte de expirarea acesteia.

  6. Perioada de retragere din contract începe:

    1. include multe articole care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la intrarea în posesia ultimului articol, lot sau piesă;

    2. constă în livrarea regulată a articolelor pentru o perioadă determinată de timp - de la intrarea în posesia primului articol;

    1. pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul livrează bunul, fiind obligat să-și transfere dreptul de proprietate - de la Consumator sau de la un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul care intră în posesia Bunurilor, și în cazul unui contract care:

    2. pentru alte contracte - de la data încheierii contractului.

  7. Declarația de retragere din formularul de contract (Anexa nr. 2 la prezentul Regulament) și informațiile privind exercitarea dreptului de retragere din contract (Anexa nr. 1 la prezentul Regulament) sunt furnizate în format electronic.

  8. În cazul retragerii din contractul de furnizare a Conținutului digital sau a Serviciului digital, Vânzătorul poate împiedica Consumatorul să utilizeze în continuare Conținutul digital sau Serviciul digital, în special prin împiedicarea Consumatorului să acceseze Conținutul digital sau Serviciul digital.

  9. În cazul retragerii din Acordul de furnizare a Conținutului digital sau a Serviciului digital, Consumatorul este obligat să înceteze utilizarea acestui Conținut digital sau Serviciu digital și să-l pună la dispoziție terților.

  10. Dreptul de retragere dintr-un contract de vânzare la distanță nu se aplică contractelor menționate la art. 38 din Legea din 30 mai 2014 (Jurnalul de legi din 2019, pct. 134) privind drepturile consumatorilor, inclusiv: Aranja:

    1. pentru furnizarea de servicii pentru care Consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă Vânzătorul a efectuat integral serviciul cu acordul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că după ce Vânzătorul a finalizat serviciu, acesta va pierde dreptul de a se retrage din contract și a recunoscut acest fapt.

    2. în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora întreprinzătorul nu deține control și care pot apărea înainte de termenul de retragere din contract;

    3. al cărui subiect este un articol neprefabricat, fabricat conform specificațiilor Consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia;

    4. al cărui subiect este un articol livrat în ambalaj sigilat, care nu poate fi returnat după deschiderea coletului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă coletul a fost deschis după livrare;

    5. al căror subiect sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe de calculator livrate în ambalaj sigilat, dacă coletul a fost deschis după livrare;

    6. pentru furnizarea de Conținut digital nelivrat pe un suport material pentru care Consumatorul este obligat să plătească prețul, dacă Vânzătorul a început furnizarea cu acordul expres și prealabil al Consumatorului, care a fost informat înainte de începerea prestării că după Vânzătorul a finalizat prevederea, își va pierde dreptul de a se retrage din contract și a acceptat că este pentru informarea dumneavoastră;

    7. al cărui subiect este un articol care se deteriorează rapid sau are o durată scurtă de valabilitate și în care obiectul serviciului sunt articole care, după livrare, datorită naturii lor, sunt inseparabile legate de alte articole;

    8. pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament;

    9. incheiat prin licitatie publica;

    10. pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât în ​​scop rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, catering, servicii legate de recreere, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică ziua sau perioada prestării serviciului;

    11. in care obiectul serviciului sunt bauturile alcoolice, al caror pret a fost convenit la incheierea contractului de vanzare, si a caror livrare poate avea loc numai dupa 30 de zile si a caror valoare depinde de fluctuatiile pietei asupra carora antreprenorul nu are control;

§ 7. Efectele retragerii din contract

  1. Vânzătorul, în termen de 14 zile de la data primirii declarației de retragere din Contractul de vânzare a bunurilor, va rambursa Consumatorului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite de Vânzător. .

    1. Rambursarea se va face folosind aceeași metodă de plată folosită de Consumator.

    2. În cazul în care Consumatorul folosește Formularul Electronic de Retur pentru a-și exercita dreptul de retragere, fondurile vor fi returnate prin metoda selectată și în contul bancar pus la dispoziție de Consumator.

    3. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit să ridice însuși Bunurile de la Consumator, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la Consumator până când acesta primește Bunurile înapoi sau Consumatorul oferă dovada că le-a trimis înapoi, în funcție de evenimentul care are loc primul.

  2. Vânzătorul poate oferi Consumatorului să colecteze el însuși articolul. Cu toate acestea, dacă Vânzătorul nu a înaintat o astfel de propunere, Consumatorul trebuie să returneze articolul vânzătorului (sau unei persoane autorizate de vânzător să-l ridice) imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-a retras din contracta. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați articolele înainte de expirarea acestuia. Bunurile pe care Consumatorul le returnează trebuie trimise la adresa sediului social al Vânzătorului.

  3. Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii Bunurilor rezultată din utilizarea acestora într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.

  4. Consumatorul nu se poate retrage din contract dacă Conținutul Digital sau Serviciul Digital este furnizat în schimbul plății unui preț și lipsa de conformitate a Conținutului Digital sau Serviciului Digital cu contractul este nesemnificativă.

  5. Vânzătorul poate cere returnarea suportului material pe care a fost livrat Conținutul Digital în termen de 14 zile de la data primirii declarației Consumatorului de retragere din contract. Consumatorul returnează media imediat și pe cheltuiala Vânzătorului.

  6. Vânzătorul este obligat să ramburseze prețul doar parțial corespunzător Conținutului sau Serviciului Digital care este în contradicție cu contractul, iar Conținutul Digital sau Serviciul Digital a fost eliminată obligația de a furniza ca urmare a retragerii din contract.

§ 8. Plângere

  1. O plângere privind un defect al Bunurilor sau nerespectarea Bunurilor cu Contractul de vânzare la distanță încheiat poate fi depusă:

    1. prin Formularul electronic de reclamație;

    2. în scris la adresa sediului vânzătorului sau prin e-mail la shop@24bb-shop.ro

  2. Notificarea trebuie să specifice defectul pe care Cumpărătorul consideră că îl au Bunurile, cerințele față de Vânzător și, dacă este posibil, să documenteze defectul și să furnizeze dovada achiziționării Bunurilor în Magazinul Online. Vânzătorul este obligat să răspundă reclamației în termen de 14 zile de la data primirii acesteia. Daca nu raspunde in termenul mai sus mentionat, se considera ca a acceptat reclamatia. Vânzătorul oferă Cumpărătorului răspunsul la reclamație în scris sau pe un suport durabil.

  3. Pașii pe care Cumpărătorul trebuie să îi facă pentru a depune o reclamație, inclusiv metoda de livrare a Bunurilor reclamate către Vânzător, sunt indicați în etape individuale în Formularul electronic de reclamație.

  4. În cazul în care Vânzătorul recunoaște reclamația ca fiind justificată: costurile de înlocuire, reparație, inclusiv costurile de expediere aferente reclamației Bunurilor, vor fi suportate de Vânzător.

  5. Vânzătorul este responsabil față de Consumator și Antreprenorul Individual pentru nerespectarea Bunurilor cu Acordul de vânzare la distanță în condițiile rezultate din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului.

    1. Vânzătorul este răspunzător pentru nerespectarea Bunurilor cu Contractul de vânzare la distanță existent la momentul livrării acestuia și dezvăluit în termen de doi ani de la acel moment, cu excepția cazului în care perioada de valabilitate a Bunurilor specificată de Vânzător este mai mare.

    2. Vânzătorul repara sau înlocuiește Bunurile în termen de 14 zile de la data acceptării reclamației. Costurile de reparație sau înlocuire, inclusiv în special costurile poștale, transport, forță de muncă și materiale, sunt suportate de Vânzător.

    3. Consumatorul furnizează Vânzătorului Bunuri care pot fi reparate sau înlocuite. Vânzătorul colectează Bunurile pe cheltuiala sa.

  6. Vânzătorul este obligat să livreze Bunuri fără defecte și este răspunzător față de Antreprenor pentru defectele Bunurilor achiziționate în condițiile prevăzute de Codul civil.

  7. Furnizarea de Conținut Digital sau Serviciu Digital Consumatorului sau Antreprenorului Individual are loc în condițiile rezultate din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.

    1. Se consideră că conținutul digital a fost livrat atunci când conținutul digital sau mijloacele prin care este accesat sau descărcat conținutul digital sunt puse la dispoziția Consumatorului sau a unui dispozitiv fizic sau virtual pe care consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop, sau atunci când consumatorul sau un astfel de dispozitiv, au obținut acces la acesta.

    2. Un serviciu digital este considerat livrat atunci când Consumatorul sau un dispozitiv fizic sau virtual pe care Consumatorul l-a selectat în mod independent în acest scop l-a accesat.

    3. Vânzătorul aduce Conținutul Digital sau Serviciul Digital în conformitate cu contractul în termen de 21 de zile din momentul în care Vânzătorul a fost informat de către Consumator cu privire la nerespectarea contractului, și fără inconveniente excesive pentru Consumator, ținând cont de natura și scopul pentru care sunt utilizate. Costurile aducerii Conținutului Digital sau Serviciului Digital în conformitate cu Acordul sunt suportate de Vânzător.

§ 9. Dispoziții finale

  1. Acești Termeni de utilizare intră în vigoare din 2023/06/14.

  2. Dacă oricare dintre prevederile prezentului Regulament este modificată sau invalidată printr-o decizie a unei autorități sau instanțe competente, celelalte prevederi rămân în vigoare și sunt obligatorii pentru Vânzător și Client.

  3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica aceste reglementări. Toate contractele încheiate înainte de data intrării în vigoare a noilor reglementări se implementează în baza reglementărilor care erau în vigoare la data încheierii contractului.

  4. Legea aplicabilă soluționării oricăror litigii legate de Regulamente este legea poloneză. Aceste litigii vor fi soluționate de instanța competentă local. Clientul care este Consumator poate utiliza, de asemenea, metode extrajudiciare de tratare a reclamațiilor și de urmărire a reclamațiilor. Toate informațiile referitoare la metodele extrajudiciare de soluționare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor pot fi obținute pe site-ul web al Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorului la: www.uokik.gov.pl. În același timp, dorim să vă informăm că procedurile indicate sunt voluntare și ambele părți trebuie să își dea acordul.

  5. În temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013, vă informăm că lahttp://ec.europa.eu/consumers/odreste disponibilă o platformă pentru un sistem online de soluționare a litigiilor între consumatori și antreprenori la nivelul UE (platforma ODR). Platforma ODR este un site web cu un ghișeu unic pentru consumatori și antreprenori care doresc soluționarea extrajudiciară a unui litigiu privind obligațiile contractuale care decurg dintr-un contract de vânzare online sau un contract de prestare de servicii.

§ 10. Anexa 1 - Informații privind exercitarea dreptului de retragere din contract

  1. Dreptul de retragere din contract în următorii termeni este disponibil pentru Consumator și Antreprenor Individual. Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv. Termenul de retragere din contract expiră după 14 zile:

    1. în cazul unui contract de vânzare, de la data la care ați intrat în posesia articolului sau la care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs., a intrat în posesia articolului;

    2. în cazul unui contract care vă obligă să transferați proprietatea asupra mai multor articole care sunt livrate separat de la data la care ați intrat în posesia ultimului articol sau la care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs., a intrat în posesia ultimul articol;

    3. în cazul unui contract care vă obligă să transferați proprietatea asupra articolelor livrate în loturi sau părți de la data la care ați intrat în posesia ultimului lot sau părți sau la care a intrat în posesia unui terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs. a ultimului lot sau parte;

    4. în cazul contractelor de livrare regulată a articolelor pentru o perioadă determinată de la data la care ați intrat în posesia primului articol sau la care un terț, altul decât transportatorul și indicat de dvs., a intrat în posesia primului articol ;

    5. in cazul contractelor al caror obiect este prestarea de servicii sau continut digital care nu sunt furnizate pe un suport material - de la data incheierii contractului.

  2. Pentru a vă exercita dreptul de retragere din contract, trebuie să ne informați, adică: BB-SHOP Sp. z o.o. ul. Powstańców 9A, 44-193 Knurów, NIP: 9691381882, REGON: 240545908, numărul BDO 000406791 shop@24bb-shop.ro cu privire la decizia dvs. de retragere neambiguoasă. o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

  3. Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.

  4. Pentru a respecta termenul limită de retragere din contract, este suficient să trimiteți informații privind exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere din contract înainte de expirarea termenului de retragere din contract.

  5. Dacă vă retrageți din acest contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare a mărfurilor (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea dvs. a unei alte metode de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare obișnuită oferită de noi), imediat și în orice caz nu mai târziu de 14 zile din ziua în care am fost informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract. Vom rambursa plata folosind aceleași metode de plată pe care le-ați folosit în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați fost de acord în mod expres cu o soluție diferită.

  6. În cazul contractelor care necesită transferul dreptului de proprietate asupra articolelor în care nu ne-am oferit să colectăm Bunurile în cazul retragerii din contract - trebuie să reținem rambursarea până când primim articolul sau până când primim dovada returnării acestuia. , în funcție de evenimentul care are loc primul.

  7. Vă rugăm să trimiteți articolul returnat la următoarea adresă: ul. Powstańców 9A, 44-193 Knurów imediat și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care ne-ați informat despre retragerea dvs. din acest contract. Termenul limită este respectat dacă returnați articolul înainte de expirarea termenului de 14 zile. Va trebui să suportați costurile directe de returnare a articolelor.

  8. Datorită greutății și dimensiunilor Bunurilor, în cazul retragerii din contract, trimiterea înapoi a Bunurilor poate implica costuri mai mari decât expedierea obișnuită prin poștă. Dacă doriți să utilizați serviciile companiilor de curierat, poate fi necesar să trimiteți coletul pe palet, care este mai scump decât livrarea poștală obișnuită.

§ 11.Anexa 2 - Exemplu de formular de retragere a contractului